2012-10-26

Just Nu

Jag är lite rädd för att säga det här för det kan låta naivt och dumt och kanske till och med bringar olycka bara för att jag formulerar det i text eller ord, men jag vill kunna minnas det här så jag skriver det i alla fall.

Jag har nog aldrig varit såhär lycklig, jag har inga bekymmer.

Det är väl tack vare flera olika omständigheter. Birka gör mitt liv lätt och enkelt att leva, stressfritt och rutinorienterat och musikfokuserat vilket jag mår extremt bra av. Jag har fantastiska vänner, jag är hemma i Stockholm och ska få träffa alla jag saknat och njuta av storstadspulsen i en hel vecka, jag tränar och mår fysiskt bra, var hos tandläkaren imorse och hade inga hål och "en utsökt liten käft" enligt tandläkaren Bosse himself, jag känner mig harmonisk och tillfreds med mig själv och jag känner mig hoppfull och förväntansfull inför framtiden. Och såklart en till Anledning med stort A.

Tänkte att ni ville veta.

/inkzor

1 kommentar: