2012-10-29

Höstlovsliv

Det är svårt att skriva när jag är så uppe i att leva, andas och vara vaken så man inte somnar ifrån en enda minut av allt det underbara som jag är mitt uppe i. Underbart oväntat fantastiskt.

Sen jag kom hem har jag träffat väldigt många saknade vänner ute på krogen, ätit hemlagad pizza med Alva och Amanda, ätit middag med Sonia, promenerat längs Djurgårdskanalen i höstsolen med Harpo och hållen hand, handlat mat på hetsiga Hemköp i centralen, fikat med min moster och lånat hennes disconagellack (min moster är coolare än jag), ätit lunch med Boris, varit hos tandläkaren igen och fått reda på att jag kommer att få visdomständer när jag är typ 22 och att de inte kommer knasa utan jag kommer få behålla dom men mest av allt har jag inte sovit om nätterna.

Mitt mensfinniga fejs och jag ska nu dra ut i regnruskkaoset och försöka ta oss till Östermalmstorg där jag ska klippa mig. Efter det blir det middag hos MoaLee. Extrem tagg.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar