2012-10-01

Shortcut

Hörrni nu har ju hela helgen gått. Den kändes lång och skön och har bestått av månskensskådning vid vattnet, galet kroppsmålande hos Kalle och Teo, två Birkagig på stan, soppkok, lördagsgym, I STILL know what you did last summer (gör dig själv en tjänst och se den inte), Atlantis, The Prestige, musikteoriläxa, två mysiga frukostar och söndagsmiddag med Linnéa, höstblombukett, kvällsångest och lite mer. 

Igår läste jag några blogginlägg från 2009. Gud vad hetsig jag var. Känner verkligen att jag mognat på något vänster i alla fall. Kommer ihåg vartenda inlägg också. 

ÄNTLIGEN har min förkylning brutit ut, så idag ska jag hänge mig åt frustande och snorande. Hoppas jag kan bli av med det här struntet nu. Den här veckan ska jag och Linnéa avstå helt från socker. Åt upp/gav bort all glass och choklad igår. Will I die? En sak som är säker är att detta behövs.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar