2009-10-27

200 inlägg nu

Flitigt värre.
Den här låten sjunger jag på sånglektionerna nu. Den är svinigt bra, även om Billie Holiday sjunger den lite flummigt men hon är ju skön så det gör inget. Den är svår, ska jag tala om. Inte lätt med massa halvtoner överallt.

- Kisspaus -

Tänk dig att dricka toalettborstvatten. Är inte det typ det vidrigaste som finns? Okej vaxiga öronproppar är också rätt äckligt, och tanken på äldre människor som idkar samlag.... hurrerrrhheehuäch.

Har ni tänkt på att i L'Oreals reklam för produkter för män så säger dom "Because we're worth it", medans de säger "Because you're worth it" i reklam för kvinnoprodukter. Så dåligt. Kvinnorna ska vara ensamma mot världen, medans männen är starka i sitt brödraskap. Ja jag vet att jag är störande PK nu, men ibland blir man ju bara trött.

Det är verkligen så att när man tar avstånd från saker och ting så ser man de klarare. Så synd att man inte kan sudda ut känslor också, eller typ flytta på dom.

Ikväll kommer Sofia hem till mig. Vi ska mysa i min soffa och kolla på disney-filmer, något jag verkligen ser fram emot. Har blivit för lite mysande på sista tiden.

Jag har läst igenom mitt inlägg nu och undrar om jag någonsin kan börja skriva vettiga saker, men jag tror inte det.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar