2009-10-30

Wall of text that may have something relevant to say but I dunno

I tisdags var jag i Nacka med pappa och fixade nytt pass och lämnade in min trasiga telefon. Jag är 1.80 lång och ser ut som en mördare på mitt passfoto. Blicken. Det var som om jag stirrade min inre demon i vitögat. Ja, jag tror nog att jag har en sån. Den har tagit över mitt skratt och snart även min blick. Akta er.
Min telefon är paj. Man hör inte vad folk säger, så den högtalaren är trasig. Nu har jag en CP mobil, en gammal LG. Tar tre år att smsa med den, asdålig. Men men, snart har jag väl min kära tillbaka. Min kära som binder mig till Telenor i två år till pga avbetalning och som gör att ingen vill messa med mig eftersom jag inte har comviq, men den är ändå min kära.
På kvällen åkte jag till Alva. Vilken skön brud. Sofia var med också, plus två av Alvas kompisar. Vi hade tjejmiddag. Sånt borde man göra oftare, vad najs det var alltså. Vi satt och pratade till typ tolv.

Jag har märkt att när jag pratar om mina "gamla" vänner för de "nya" på rytmus så nämner jag inga namn. Jag säger något i stil med "min kompis och jag ska träffas och se film ikväll", istället för att säga namnet. Men jag tycker att det är så konstigt när folk säger typ "Ah men jag ska träffa Agnes ikväll" och så har jag ingen koll på vem den här Agnes är, typ som att man tar för givet att jag ska veta det. Eller jag vet inte. Kanske har jag mer integritet än andra, att jag inte ger ut mitt privatliv bara sådär? Vet inte. Och om någon frågar vem jag ska träffa och jag säger "Sonia" eller någon annan så blir jag jätteförvånad om de vet om vilka de är. De är ju trots allt viktiga personer i mitt liv, så det är väl inte så konstigt om jag pratat om dom.

Igår var det Halloweenfest hos Elina. Det var jättekul, och min outfit blev skitbra. Tog inga bilder själv, får se om det kommer upp några någonstans.

Jag vill se "This is it". Vem vill gå med mig?
Min favorit Disney-film är nog den engelska versionen av "Svärdet i stenen". Den är bäst. Kolla på youtube, finns massa klipp där. Underbar film!
Jag önskar att jag kunde skriva låtar som Hide and seek - Imogen Heap. Jag önskar att jag kunde skriva bra låtar över huvudtaget.
Jag har ont i halsen. Hoppas jag inte blir sjuk.
Ikväll är det halloweenkväll hos Sonia, vilket ska bli jättekul. Vet dock inte vad jag ska klä ut mig till, tror det blir charlie chaplin.. Fast han är inte så läskig. Hittade ju ingen blond peruk så Kissie funkar inte och någon annan ska vara Alex Delarge.. Hm, får se hur jag gör.
Förlåt för wall of text.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar