2009-10-10

Choklad med blodsmak

Efter att jag blodade runt på T-centralen med Sara igår kom mina föräldrar fram till att jag förmodligen har järnbrist. Det kan nog stämma. Vi ska dra till vårdcentralen och kolla upp det.
Tonårstjejig jag är, varannan tonårsflicka lider av järnbrist. Växa snabbt + mens = järnbrist. (Y)
Stackars städaren som fick städa upp mordscenen som jag lämnade efter mig på T-centralens toalett. Mina tankar går ut till dig, du städare från något mellanöstern-land som inte lät mig komma in gratis trots att jag visade upp mitt nerblodade nylle. Verkligen.

Nu kommer snart Felicia hit och fikar med mig, vilket ska bli mys. Jag har spenderat hela den här dagen med att stirra in i en valfri vägg. Tänkte dra till chokladfestivalen på Nordiska med Sigrid, Paui, Jossan och Emilia men jag tror inte att chokladbranchen kommer komma ut med en den nya, banbrytande chokladsmaken: "With a hint of blood, vampire style", inom detta decennium i alla fall. (Men mörkchoklad med havssalt/chili-smak fungerar? Hmm.) Besparar mig gärna från det i alla fall.

Hänger ni med i min sarkasm idag? Kanske inte. Jag är sur. Lite o'boy med Felicia ska nog pigga upp mig.
Ja, det här blir sista inlägget om näsblod. Ni slipper. Kram på er.

/inkzor

1 kommentar: