2009-10-31

TJA

Min röst låter som en strypt, desperat anka med inslag av motorsåg. Detta gör att jag börjar garva åt mig själv, för jag har självironi, vilket leder till att jag börjar skratta åt den strypta, desperata ankans skratt med inslag av motorsåg och nu har jag skrattat i tio minuter och det kan ju kan anses vara rätt trevligt såhär på morgonkvisten. Jag hade tänkt åka och träna nu men det verkar som om min far inte tycker det är en bra idé, något jag kan hålla med om. Synd att jag inte får träna nu när jag VILL göra det för en gångs skull.

Igår var jag utklädd till mentalsjuk på Sonias halloweenfest. Mycket trevlig kväll! Nu har jag dock ett galet tuperat hår att ta itu med.

- Fin kärleksdikt som speglar min tankegång och längtan, som lämnar er undrande och som tillför det här inlägget något extra -

/inkzor

1 kommentar: