2009-10-20

SNOPP

Det är fett underskattat att faktiskt sova på nätterna, jag borde börja göra det. För mig är det lyx med sju timmars sömn på vardagarna. Borde gå och lägga mig halv tio så jag sover ut vilket gör att jag presterar bättre på dagarna etc etc PK-trams, men jag har nästan accepterat att jag är trött i veckorna. Jag kan ju inte somna på kvällarna, skolan börjar halv åtta, vad ska man göra liksom? Jag avundas de som kan somna vid nio. Skulle vara så jävla wonderful.
Vi hade yoga på idrotten idag. Vi följde en instruktions-DVD på en flatscreen i datasalen. Haha. Det var en tjej som gjorde en massa rörelser samtidigt som en kvinlig röst sa vad man skulle göra, medans lugn musik spelades svagt i bakgrunden. Rösten var fett taskig. Typ: "Om du inte kan nudda golvet när du böjer dig fram så är det helt okej." Man ba INDIREKT DISKRIMINERING HALLÅ.. Okej, vi håller på med det på dramalektionerna nu så

Har inget planerat inför höstlovet. Några människor att träffa, men inga halloweenfester och inga resor. Kanske att jag drar på finlandsfärja med mina föräldrar, men det verkar ju lagom kul. Lyssna på dansband och fulla finnar som skriker en massa goja. Jag har dock aldrig varit i Finland, vilket är lite fail. 24 länder har jag på samnvetet, men inte Finland.. Dit borde man åka.

Dagens ord: Pillemarisk. Vad betyder det? Säg det du. Typ finurlig, sneaky, finessig.

Och nej, jag kommer inte börja prata om snoppar. Glöm det. Jag ville bara ha din uppmärksamhet.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar