2009-10-17

Snor, helt klart

Okej, nu borde man sova egentligen. Jag är tankspridd. Skulle gå ner och hämta min väska nyss och kom upp med ett glas vatten. Det var väl bra, men det var inte rätt..
Har varit hemma idag. Somnade alldeles försent igår och vaknade trött och väldigt förkyld. Det är liksom ett lock av slem överallt. Sjukanmälde mig och satt här och arbetade på min bokrecension istället, som blev klar vid fem för att jag lollade runt och gjorde oviktiga saker ändå. Trots det blev recensionen bra.
Vid sju drog jag till Tilde. Vi kollade på idol och garvade. Hon är kul hon, och hon har intressanta tankar.

- Ingrid, om du fick välja, vad skulle du verkligen inte vilja att någon kastade på dig förutom kiss, kräk och bajs?
- Ägg.
- Ja.. Men det är ju inte såå farligt liksom.
- Okej, snor.
- Ja, det förstår jag.

Söt. När jag tänker på det skulle jag inte vilja att någon kastade mensblod på mig, eller eller Drottning Silvia. Jobbigt läge liksom.
- Eh.. Ja, hej där?
- Åh. Förlåt så mickett, eh, kongen hjälp mej!

Jag är slut som artist. Nu lägger jag ner. Seriöst.
Imorgon blir det nog ut och springa för mig, kanske hjälper mot förkylningen men framför allt så behöver jag röra på mig. Jag träffa Sofia en snabbis, sen drar man till Alice på för-grejs och efter det på spelning och till slut på fest. Späckat schema. På söndag ska jag träffa Josefina, den pinglan.
SÄNG ÅH VAD NAJS HERRÅ

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar