2010-08-01

Emmaboda



Jag har även lärt mig:
  • Att det är helt okej att sova i tält om man har en bra tältkompis
  • Att även de från Universal Life Church får strula i tält och dricka vin
  • Att jag fortfarande är bäst eftersom jag inte tagit ett bloss av en cigg
  • Att fiender kan bli vänner med hjälp av fylla
  • Att stövlar är bäst
  • Hur man klättrar ur ett tält på bästa sätt
  • Att jag nog är en festivalbrud
  • Vadfan en langos är för något
  • Hur en pizza-strut smakar (för att fortsätta på mat-spåret)
  • Att öronproppar är smått beroendeframkallande eftersom man märker hur låg ljudnivå man egentligen behöver för att höra saker, leder till att man aldrig tar ur dem ur öronen, leder till att man får skavsår i öronen.
  • Att en Vecko Revy-tidning och lite flingor kan kännas som en semester när man ligger och vilar i sitt tält från allt ljud utanför en stund
  • Att jag inte är så jävla pryd, det är skönt att ha det bevisat. BajaMajor är en barnlek, bara det inte är äckligt på toalettsitsen.
+ massa andra saker som jag kanske kommer på sen

Om jag lyckas ladda upp den här är det ett mirakel. 8-minuters video är fan inte nådigt men det behövdes för att förklara en del i stora drag. Vi får se vad som händer. Går ut med min hund nu och hoppas på det bästa när jag kommer tillbaka.

Edit: OH MON DIEU! Den är uppladdad! Njut och godnatt! Haha, jag har ingen aning om vad jag säger på hela videojäveln. Ska bli intressant att få klago-kommentarer som ifrågasätter varför jag stöder sverigedemokraterna typ.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Öronproppar är verkligen beroendeframkallande. Började själv sova med öronproppar när jag bodde i studentkorridor för att så sova när jag ville. Sen dess har jag fortsatt med öronproppar. Så skönt att kunna plugga in dem precis när man vill och stänga ute alla störande ljud. Kan inte sova om jag inte har öronproppar. Testa apotekets Caomor. Det är sova öronproppar av vax. Hur sköna som helst. Man känner nästan inte ens att man har dem i öronen. De dämpar bra och gör inte ont som andra proppar kan göra efter en längre tid.

    SvaraRadera
  2. Haha, känner precis likadant. Öronproppar som inte gör ont låter ju som drömmen också. Tack för tipset!

    SvaraRadera