2011-11-03

Cirkelargument

Idag ska jag göra ett nytt försök med att skriva psykologiuppsats. Om det inte går den här gången tänker jag bara lämna in ett A4 där det står:
"Det är fysiskt omöjligt att skriva den här uppsatsen på grund av min försvarsmekanism bortträngning, då jag under flera tillfällen lyckas glömma att jag måste skriva den här texten. När jag sedan kommer på det får jag ångest och tränger därför bort det igen."
 och hoppas på MVG.

Ikväll blir det festligheter. Tills dess hittar ni mig i mitt rum. Känner redan hur min rumpa börjar domna bort och att jag tvingar mig själv att bli kissnödig så jag får gå härifrån.


Trodde inte det här om honom...(klicka här)

Dagens fakta: Since 2003, The U.S. spent $980 billion in Iraq, enough to wipe out world poverty for 10 years.
 
 /inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar