2011-11-22

Wow, det blir verkligen inte roligare

Idag har bestått av att åka till skolan för att sedan åka och hämta min hund några timmar tidigare eftersom min sista lektion var inställd, vilket var skönt för då slapp jag sitta och göra nada host (eller gå och TRÄNA!?!?) i några timmar. Gick med min hund i en timme istället så det fick bli min träning. Nu har jag inte brainstormat lite kring vad jag ska ge mina nära och kära i julklapp, samt inte skrivit utredande uppsats 1 och 2 som ska vara klara på fredag respektive nästa vecka. Däremot har jag kollat på 3 avsnitt av DH. Three is the magic number. Nu ska mitt liv förgyllas av Josefina, vi ska dra och se en pjäs som vår vän Tildes teatergrupp sätter upp. Tur att jag har vänner som är roliga åt mig.


Och den där killen jag snackade om förut var säkert inget och ha för han liknar en alpacka lite smått.




/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar