2011-11-20

No I didn't, I made my followers cry


Jag hatar den här bloggen lite för att det enda den är just nu är en påminnelse om vilket tråkigt liv jag har för tillfället. Det mest spännande jag kan komma på just nu är typ min studie i huruvida jag faktiskt kan borsta tänderna utan att dreggla ned mina kläder. Kollar tillbaka på hur min blogg såg ut för ett år sedan och fnissar lite åt de smått underhållande sakerna jag skrev då. Andra rabarber nu liksom. Jag jobbade mitt sista pass på coop idag (förrutom de pass jag ska jobba på nyår) och det känns som att det här blir starten på nya tider. Nu ska jag gå och tvätta av mig ansiktsmasken för den har stelnat så pass att jag knappt kan röra vilken valfri ansiktsmuskel som helst som jag behagar.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar