2011-11-18

Vad jag skulle vilja göra imorgon:

  •  Vakna utsövd och utan huvudvärk
  • Äta en lika god frukost som jag åt idag (fruktsallad, ägg, croissant och te)
  • Skriva helt kravlösa låtar om frustration
  • Åka in till stan och sitta på en bänk medan jag klappar en låtsaskatt i mitt knä och ser på män i min ålder med fina käklinjer som går förbi
  • Baka sju sorters kakor och kanske äta i alla fall tjugo stycken (drömmar, hallongrottor, chocolate chip, havreflarn, shortbread, kolakakor och så kanske mandelkubb)
  • Springa sju kilometer på Djurgården, en kilometer för varje kaksort
  • Träffa Thandi eller Kattis. Dessa tu har jag inte träffat sen i somras och saknar dem båda väldigt mycket.
  • Öva sång, eller gittar, eller båda
  • Övningsköra, för det var så kul sist
  • Se på minst fyra avsnitt av DH
  • Byta mina clarks till en större storlek eftersom mina lilltår tydligen domnar bort när jag har dem eftersom de tydligen är lite trånga
  • Köpa julklappar till alla jag känner så jag slipper julrusch
  • Äta middag på Hermans med flertalet vänner
  • Se på en fantastisk dansuppvisning på kvällen

... Men det jag ska göra imorgon är kanske att studera inför provet på de abrahamistiska religionerna i någon timme, gå ut med min hund, springa kanske fyra kilometer, jobba 15-20-30 och sen sova.

Kissen är tillbaka som profilbild på facebook. Kissen gör mig en tjänst när jag känner mig obekväm med att visa just mitt face på facebook. Kissens face är ändå vackrare än någon annans.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar