2011-11-06

"Såja" är ingen vettig titel

Nu vill jag skriva lite innan klockan slår tolv för då kommer demonerna fram i en minut. Det vet alla.
Några guldklimpar från det här lovet var Bon Iver-konserten, att jag tog det lugnt och lät en dag försvinna i mjukiskläder, att jag hade en heldag på stan med Ebba, festligheter och att Jonas och jag gick och såg utställningen på Moderna i onsdags (och att jag då blev tillsagd att ta av min kånken för att jag kunde slå folk med den). Det som var tungt med det här lovet var att jag hade ett stress-tryck över bröstet i början av veckan eftersom jag var så stressad veckan innan att jag slutade känna efter, samt att jag behövde skriva psykologiuppsatsen över lovet (trots att läraren sa att det skulle vara en uppgift vi skrev på lektionerna i två veckor framöver (så fick vi bara en och en halv lektion på oss, pepe osv)).

Imorgon ska jag starta veckan med att äta en sjukt genomarbetad och god frukost, utan att ta bild på den och lägga upp här, och ligga och läsa DN ett tag. Sen ska jag förhoppningsvis bli klar med det sista på uppsatsen och så bär det iväg till Rytmus och religionskunskap 14:30.

Såhär ska jag se ut när jag vaknar upp i min säng.
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar