2011-11-14

Vad är du förbannad på?

Det finns mycket att vara förbannad på. Jag har en hel lista på min dator. Mina topp 3 just nu är LiveNight, begränsningar och allt som gör mig stressad, men fanimej, när jag tar en kopp te känns det som om allt kommer att ordna sig. För dom här tre sakerna är också dom som motiverar mig att förändra saker. Ingenting kommer att hända om jag litar på karma/Gud/kraften i att sitta ner och vänta på förändring. Fast det hjälper att skrika. Och att kasta saker i väggen. Om man kastar gosedjur är det dubbelt bra för dom är så oskyldiga att det är sjukt elakt att kasta dom så man känner att man får ut mycket mer ondska, plus att dom är så mjuka att de mycket sällan tillför något någon skada. Ilska ska ut, jag kan inte tillåta mig själv att ignorera det längre. Frustration för mig är ofta medlet som tar mig till målet.

Vad är du förbannad på?



/inkzor

2 kommentarer:

  1. Jag är förbannad på massa saker! Men mest är jag förbannad på att livet gör mig omotiverad. Eller att min låga motivation skalar bort livets goda ting. Kan inte riktigt bestämma mig..

    Att det blir kallare bidrar inte heller till någon större glädjeökning.

    Imorgon sjunger vi!

    SvaraRadera
  2. Jag blir arg på hösten!!

    SvaraRadera