2011-11-14

Nej nu måste jag väl ändå sova

Dagen har varit helt okej. Började inte förrän halv tre och det var soft som min yogalärare uttryckte sig idag (om hur vi skulle sitta och softa lite efter att vi var klara) men nu vet jag att jag har jättemycket plugg och jag ska jobba fredag-lördag-söndag i helgen. Känns inte så bra, blir lite nervös och ska fundera på hur jag kan göra det så lätt som möjligt för mig själv. Det är jobbigt att veta att jag ska upp tio i sju också. När jag var påväg till bussen efter att jag fikat lite med AlvaMoaLinnéa efter repet så noterade jag i mitt perifera seende hur en mans ben långsamt flög upp i luften, varpå jag kollade bak och såg hur han hade ställt sig på händerna på ett sånt där brandslangsskåp mitt i perrongen. Då kände jag att min dag blev lite bättre men samtidigt lite sämre för fatta vad snorbra det skulle ha blivit om jag antingen gick fram och puttade ner honom eller själv ställde mig på händerna bredvid.

Jag har sångkonsert imorgon så kom! Jag och min a cappella-grupp Alpacka ska uppträda i Rytmus aula. Konserten börjar 17.30 och det är gratis.

Det här är min grupp.



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar