2012-02-18

Även djävulen är mån om att äta sina grönsaker

Äter isbergssallad och det är svintråkigt. Världens största skål också, den tar fanimej aldrig slut, och nu har jag ändå börjat komma till den nedre delen där all dressing har myst in sig så det smakar bara vinäger. Jag ger upp.



Idag har jag åter igen varit på String, denna gång med fina Kattis. Vi satt ett bra tag i den kyliga källan bortom allt folk på ovanvåningen och vi talade om bottendjup, missförstånd, omogna pojkar, lärare och mycket mer. Apropå lärare, om en stund beger jag mig in mot stan igen för att se på Mello (nytt ord, tydligen?) med Alva, Matilda och kanske Linnéa och kanske nån mer om man har tur. Jag ska tagga - min sångpedagog från Rytmus ska tävla med en smörig ballad som hon sjunger fantastiskt bra. Hon är grym!

Maria BenHajji
 /inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar