2012-02-08

Eller?

Jag sitter vaken och i takt med att ett halsont tränger sig på känner jag mig mindre klok. Kan inte dementera om sambandet finns. Har suttit och spelat improviserade gitarrsolon till ett ljudspår som heter "Emotional balad" - bra gitarrläxa med andra ord. Bara man ser ut som att man får bra oralsex, eller dylikt, och häpnar av det vid varje ton man tar och därmed är tillräckligt övertygande så löser sig ju resten. Sen kom jag över en bild på mamma från det fantastiska åttiotalet. Jag kan inte härma den där minen, det är hennes koncentrerad-men-borta-min.



Ah, skitsamma. Måste försöka sova nu så att jag kan gå upp imorgon och hinna öva lite mer gitarr och plugga lite mer franska innan jag drar till skolan. Har franskaprov imorgon YESS!! Och förresten var jag guide idag på skolan. Visade runt några eventuellt blivande ettor medan skolan var "in action" så att säga. Den dummaste frågan jag fick var varför alla hade likadana kläder(??), den bästa frågan var om alla var lika snälla som jag. En av frågorna ställdes inte. Den som är rätt är inte den man hoppas på. Eller?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar