2012-02-03

But why oh why

Det är sjukt kallt i huset så jag tog på mig en tjocktröja och la mig i sängen mellan mamma och pappa en stund. Där låg vi alla tre och sen blev jag varm och somnade nästan så nu har jag gått upp för att gå och lägga mig, men när jag borstade tänderna blev min högra tröjärm lite blöt och nu är den kall så jag är tillbaka där jag började lite. Det här inlägget skulle ju kunna varit fulländat där men jag lägger till en fun fact: Jag har ätit två middagar idag, men den första bestod av grönsakssoppa som visade sig vara mer av en buljong, visserligen en god sådan, fast den gills liksom inte.
En bild får ni också.


Dagens ord: Perlimplin. Namnet på södras danstreors föreställning som jag såg ikväll och som imponerade och inspirerade. Fina fina dansvänner i den också. 


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar