2012-02-06

När jag råkade ramla i snön ville jag ligga kvar där och studera den blåa himlen men det gjorde jag inte för här är jag nu

Är fett trött nu asså, inte för att det har varit en lång dag, vilket det iofs har varit, utan för att jag redan är utmattad med tanke på att det är tisdag imorgon. Jag börjar klockan nio med franska (vilket jag funtar på att skippaa.... trots att det nästa franskalektion är prov... för lektionen därpå är inställd och det innebär att jag inte börjar förrän vid tolv.. Yes?) och har lektioner tätt hela dagen fram till klockan fem, sedan har jag rep klockan sex och efter det börjar min danslektion klockan åtta och jag kommer att komma hem halv elva. Ett race är vad det är.

Bästa tanken jag haft idag var när jag var ute och gick med hunden och fokuserade blicken för en kort stund på min halsduk nere vid min haka istället för på hunden. Då tänkte jag "Wow, vilken fokus! Som en asbra systemkamera!". Sen tänkte jag "Gooosh, you're such an idiot!". Annars har det bästa med dagen varit sesamnuggets till lunch i skolan, samt att åka långfärdsskidor i solen på isen trots att jag var fett stressad för att hinna iväg till skolan så att jag började gråta och vände hemåt igen medan mor fortsatte åka.

Så nu tänker jag gå ned och ta en apelsin eller något, för jag är en sån där person som blir jobbigt sugen på kvällen, och sen köra den här som jag brukar:

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar