2012-02-14

Behöver jag nämna att jag tänker gå och lägga mig nu med tanke på att det är en dag imorgon också?

Kommer ihåg den här från när jag var liteeen. Så himla söööt!
Har överlevt forever alone-day utan mer krusiduller än att jag blev tillsagd att hållakäftenförfan, gjort ett prov om barocken samt lyssnat på flertalets tolkningar om meningen med livet utan att ge övrig kommentar på dessa under ett filosofiklubbsmöte på skolan. Sen hade vi en lektion i dramasalen, där man inte får ha skor på sig, just den dagen då jag tog på mig fula strumpor. Bara det räcker för att sänka ens humör en hel livstid. Har även skitit i dansen, dock inte skitit ner mig. Nu blir jag arg på er om ni skriver sura kommentarer och kallar mig bitterfitta. Det är manschauvinistiskt (STAVADE RÄTT PÅ FÖRSTA FÖRSÖKEN JÄÄÄÄ), det räcker med bitter. Ingen Ryan-bild idag, känns konstigt att lägga upp en på Alla hjärtans dag då vi faktiskt inte är tillsammans än och den här dagen verkar vara till för att lägga upp bilder på den man tycker om med ett hjärta runt.

Det har inte bekommit mig så mycket att det har varit den här speciella dagen just idag eftersom jag helt enkelt inte bryr mig så mycket, bara ännu en anledning att spy ut sig cyniska utlägg. BRA GREJ: FICK FET SISTA LÖN! Semesterersättningen utbetalad plus arbetet från nyår som innebar hundraprocentOB mest överallt. Do the dance (in Berlin where I will spend it all on foolish things that fade in the morning).

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar