2012-02-19

Squirrels

Jag ska de kommande dagarna ändra min dygnsrytm till att lägga mig tidigt och vakna tidigt. Jag ska ju nämligen åka till Berlin med Ryanairs helvetesflygning klockan 06.30 från Skavsta på onsdag. Upp klockan 02.30, mitt i natten. Hur tänker dom? Därför tänker jag stänga av datorn nu, gå ut med hunden och sedan lägga mig vid tio för att gå upp klockan sex imorgon. Jag siktar på att kunna somna klockan nio på tisdagkväll. Det är inte orimligt. Jag ser faktiskt fram emot det (att gå upp tidigt, Berlinresan ser jag fram emot på en helt annan nivå. Dock - vad ska jag ha för skor? Och vilken jacka?). Ett lite äventyr i sig att vara vaken 06.00 på morgonen. Det är dock svinsvårt eftersom jag nu till exempel började undersöka olika stipendier trots att jag inte kommer åka till Frankrike förrän våren 2013. Man kan ju chilla. Roligast idag var Matildas skämt:

Vilket djur frågar ständigt om du behöver majs?
....


...............


Svar: Unicorn. (Uneedcorn?)


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar