2012-02-04

NEVER MAIND ALL FAAAIND SOMEONE LAAJK JUUUUUUU UUHUHUUH

Det känns som om jag lever en tonårings tvärtomliv. Jag är ute till jättesent på vardagarna och dansar och repar men på helgerna är jag ofta själv, hemma ute i skogen. Jag känner mig lite omodern. Som att jag hade lite glorydays för något år sedan i början av gymnasiet där jag var supersocial och blev hemtvingad av föräldrarna på middag någon helgkväll i månaden. Idag har jag städat mitt rum samt lite mer av huset och varit ute på långpromenad i den vackra vintervärlden och sett på par och tanter som gått eller skidat förbi - alla med rosa, fuktiga näsor och rykande leenden och det tyckte jag var mysigt men jag var själv. Och nu ska jag gå och gymma själv för det måste jag göra också även om det är sjukt tråkigt att göra själv. Jag skulle gärna ha en gymkompis men jag vill varna er för att jag inte sminkar mig på gymmet. Det är onödigt och rinner bara bort, det ska det i alla fall göra om man tränar ordentligt. Jag kan inte säga att jag tycker att folk som gör det är korkade men om du känner dig träffad av det här så kan jag inte lova att jag inte kommer titta konstigt på dig. 

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar