2012-02-07

Svampswag

Dagen har varit en skev sådan. Lingonsylten var slut till potatisbullarna i skolan och jag fick nöja mig med ketchup. Det gjorde rätten helt annorlunda, det blev mer som enorma, runda, geggiga pommes. Jag försov mig med flit och sedan var två av mina lektioner inställda, så det kändes lite skumt. Mycket dötid liksom. Sen har jag svettats som en gris för att jag har mens, vilket kändes
.
Sen har jag liksom rullat på, repet och danslektionen gick jättefort för båda var skitroliga och nu är det fullmåne och jag är inte alls trött, AND IT MAKES NO SENSE.

Nu är det spännande för jag gnuggade mig precis i ögonen och jag vet inte vilken Kiss-medlem jag ser ut som förrän jag går in i badrummet och ser mig i spegeln. Röstar på Gene för jag vet inte vad de andra heter. Onödigt det här blev då.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar