2012-02-20

En dag när jag frågade om det var bra och så var det inte bra som det ska

Idag var det störig skare och jag har halkat runt på grusvägar, i köpkvarter och skolkorridorer. Just nu är jag lite stressad att komma i säng. Och lite stressad att gå upp och lite stressad att gå i skolan och lite stressad att komma i säng och gå upp och åka till Skavsta och åka till Berlin och komma hem och ha sportlov och skriva Essä och öva sång och gitarr OCH STOPP. Berlin. Ska. Bli. Stört. Kul! Jag är sjukt förberedd och jag har råd att ta ut svängarna om jag vill. Jag åker med asbra polers och det finns inget som kan stoppa mig.

Du är vacker för att du verkar uppskatta att leva, för att jag alltid kan känna din tydliga blick och för att du ler och går så fint och speciellt när du gör båda delarna samtidigt. 

/inkzor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar