2012-02-12

Och lite till

Alla har gått och lagt sig - förutom jag och moppepojkarna i Kummelnäs. Standard. Morbror med fru och mina kusiner är här. Därav bloggtorka. Idag var vi i stan och igår var det intense tjejkväll med ansiktsmasker. Jag har tänkt en del tankar men jag har ingen bok att skriva dem i eftersom den hamnat i Eskilstuna. Den du. Så jag glömmer bort. Jag minns dock att jag idag tänkte att fan vad Filippa K har snygga, stilrena och fantastiskt dyra kläder, att jag äger på kurragömma då jag fortfarande kan trassla mig in under en dubbelsäng samt att lingon och kola är en fantastisk kombination.

Jag har inget övrigt att grubbla på, jag vill bara som vanligt inte helst avsluta dagen. Mina läppar är lite torra. Jag vet inte om jag har varit helt ärlig med dig eftersom jag förmodligen aldrig någonsin sagt att jag är lite lypsylberoende. Fast det är väl alla. Lite. Köpte två toppar idag på Urban Outfitters. Dom är fina. En är långärmad och korallröd med mönster som gör den lite ihålig. Den andra är en svart T-shirt med en prästkrageblomma på. Betalade med presentkortet från mormor som jag fick i julas och kände mig nöjd.

Åh vad saker är på väg att förändras nu och åh vad jag känner att jag inte hänger med. Den där meningen gäller allt. 

Så - nu är allt bra.

Dagens citat: "I fall in love like i fall asleep: slowly, and then all at once." - Kan inte hitta författaren John Green

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Citatet är av en av världens bäta författre, John Green. Just det där är från hans bok The Fault In Our Stars som kom ut ca en månad sen. Du vill nog läsa den.

    SvaraRadera