2009-06-14

15 år

Nu har jag fyllt år också! I fredags kom massa tjejkompisar hit och vi hade feeest! Sjukt lyckad kväll, vi gjorde hemlagad pizza, kollade lite på talang, lekte lekar och pratade om allt möjligt. Sen kollade vi på film till halv två. Fick jättefina presenter, massa fina kläder, smycken, och filmer. Tack!
På morgonen väcktes jag med skönsång och massa presenter, bl. a The Sims 3, en grön resväska och en bärbar DVD-spelare. Najsbajs alltså. Vi åt myysig frukost, och sen fick tjejerna dra hem för vi behövde förbereda för släktkalas. Jag bakade jordgubbsttårta, som blev SJUKT GOD och dessutom jättesnygg. Fick jättemånga fina gratulationer och presenter även från släkten.
Nu känner jag mig väldigt glad och firad. Tack alla som bidrog till det, även alla som sa grattis på fb och bdb också såklart.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar