2009-06-07

Saturday night fever

Igår var jag hos Krusefin. Tjejgänget var där och hade ett försenat födelsedagskalas för Lisa. Haha. det var jättekul. Vi dekorerade med ballonger, serpentiner och konfetti. Sen bakade vi chokladtårta, och lagade middag som bestod av kyckling med fetaost och tomat i ugn med pasta. Sjuukt gott. Enkelt och gott, också.
Efter att vi ätit lekte vi hela havet stormar, sen kollade vi på Rosa, The movie. Haha. Den är så irriterande, men ganska söt. Haha, MENS!!
Sen sov jag över där, och kom hem vid halv ett. Hade en sjukt bra kväll, tack.
Idag hade jag tänkt att jag skulle förbereda inför balen som äger rum imorgon kväll. Tänkte fixa naglarna och prova lite olika nagellack för att se vilket som är bäst. Tänkte även prova att sminka mig på lite olika sätt. Undrar om jag ska köra på uppsminkat, eller naturligt men fräscht. Det är det jag ska prova nu, alltså. Kanske drar och hyr Twilight också, har ju bara sett den eeen gåång!!?? Måste se den igen. Den är bra.
Well, that's all folks. Hoppas ni haft en bra helg, det har jag.

Jag mår så bra, så bra, när jag slipper erkänna att du finns. Att du en gång var en stor del av mitt liv. Allt kretsar runt dig ändå, det är så fördjävligt. Alla minnen hemsöker mig om kvällarna. Jag önskar att de också försvann, precis som du gjorde.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar