2009-06-20

Ny kunskap

Efter en natt ute i Väddös vildmark har jag kommit fram till några saker:
  • Ebba i "Ebba och Didrik" är min största idol.
  • De som bor i orten Kulla bor nästan i Knulla för om man sätter ett N efter K:et så blir Kulla till Knulla.
  • Man gör nog inget bra första intryck om man börjar med att tappa sin jordgubbstårtsbit på golvet för att den rullade av tallriken när man skulle hälsa på någon.
  • Tandemcyklar är coola, men inget för två fega tjejer.
  • Jag klarar mig inte utan dator i ett dygn.
  • Tilde är bäst. Det var väldigt bra att hon följde med mig.
  • Godis är gott, chips är gott, läsk är gott, sill är äckligt.
  • Jag skulle gärna vilja att vår familj köper ett landställe ute på Väddö.
  • Varma kläder är bra att ha, för man kan inte gå omkring och be folk att värma ens frusna händer hela tiden.
  • Man ska inte klia på sina myggbett på benen om man har strumpbyxor på sig för då går strumpbyxorna sönder.
  • Jag vill aldrig bli en stureplansbrat.
Ikväll ska CK komma hit och se på film med mig. Det tycker jag är bra.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar