2009-06-14

Trouble sleeping

Det regnar fortfarande. Måste vara världsrekord snart. Är rätt trött idag eftersom jag somnade vid två igår. Låg och kollade på film i sängen med min bärbara DVD-spelare.
Har fått lite problem med sömnen. Jag vill inte lägga mig vid tio, för jag vet att det tar minst en timme att somna då. Slipper helst den timmen då jag inte har något annat val än att ligga och tänka på skit som inte är värt att tänka på. Körde med utmattningsmetoden igår, stängde inte av filmen förens jag kände att jag inte kunde hålla ögonen öppna. Det blev alltså vid två, trots att jag inte sovit mer än fem-sex timmar natten innan.
Vad brukar ni tänka på när ni ska försöka sova? Jag brukar tänka på något jag ska göra, men tankarna flyter ändå iväg till det ämnet man vill undvika. Ibland zappar jag mellan olika minnen också. Det kan hålla mig underhållen ett tag i alla fall.

Idag har jag planerat att försöka förstå mig på sims 3. Grafiken dampade sig igår, vissa föremål syntes inte men man kunde fortfarande klicka på dom och använda dom. Gjorde även min sim med långt hår men när hon kom till sin tomt var hon helt plötsligt snaggad. Jättekonstigt.
Pappa ville även gå på bio och se Paris. Vet inte riktigt vad den handlar om, får se om jag hänger på. Känner mig för trött för att göra något vettigt idag.

Nu blåser det också. Måste det hålla på såhär? Jag vill ha sool, vill kunna sitta ute och sola. Istället får jag sitta här inne och geeka spel. Nåja. Vi hörs.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar