2009-06-15

Att baka, eller att Inte baka

Igår somnade jag vid tolv, så jag är inte lika trött. Underbart. Vad jag kan se så regnar det inte heller, ännu bättre!
Aah. Jag har ätit så mycket snusk i helgen så nu MÅSTE jag ha en "vit vecka" från socker och andra feta frestelser, har jag bestämt. Anorexia, javisst. Nyttigt, javisst.
Sonia ska komma hit snart och vi bestämde igår att vi skulle baka men jag tänker nog fråga henne om vi kan gå på en promenad eller åka och simma (i badhus) istället, och kanske baka.. surdegsbröd, istället. Uäääh. Jag AVSKYR surdegsbröd. Förståår inte hur folk kan tycka att det är gott. Mamma gör det, men hon är en ytterst underlig varelse.. Annars KAN man ju baka något utan att äta det, jag kan skänka bort min del av det till min familj. Smart, ringa-ding.
Hittills är sims 3 rätt segt, det är svårt att komma igång när allt går så långsamt. Man kan inte snabbspola lika snabbt som i 2:an så allt tar en jävla tid. Bara så ni vet.
Nu ska jag städa undan lite i mitt rum. Vi hörs va.

Edit: Nu visade det sig att Sonia inte kunde ses idag så då löstes ju problemet galant. Då är bara frågan vad jag ska göra nu? Helt ensam..?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar