2009-06-01

Meningar, meningar.

Var med Thandi på stan igår. Köpte skor till balen, en freebra, svarta strumpbyxor och en ros till mamma på mors dag. Skorna har 9 cm höga klackar, ser ut som en amazonkvinna i dom. De är sjukt snygga, men jag tror nog att jag lämnar tillbaka dom. Känner mig inte bekväm med att vara så lång, är redan lång.
Premiärbadade i Trollan idag med pappa. Relativt varmt, kanske 17 grader. Skitkallt först, helt okej senare. Skönt med sol, imorgon blir det sämre väder igen.
Har inte fått mitt simkort än, fortfarande mobillös. Sux.
Funderar på att städa mitt rum snart, det behövs.
Älskar de här veckorna innan sommarlovet. Man har ingenting att göra förutom att komma till skolan, slappa och sen åka hem. Lagom mycket på vardags-agendan.
Hade snedlugg idag, ska klippa mig på måndag samtidigt som jag får håret stylat till balen. Orkar inte ha den i ögonen hela tiden så det fick bli lösningen. Såg helt okej ut.
Ska äta middag nu. Köttfärssås och spaghetti är goooott. Heido.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar