2009-06-18

Lektider

Nu fick jag helt plötsligt full agenda den närmsta veckan! Nyss var jag och badade i Gustavsbergs badhus med min far, passade på att plaska med tanterna på vattengympan en snabbis. Mycket underhållande.
Snart ska jag träffa Tilde i Ektorp, vi ska hem till henne och göra något. Vet inte vad men det ska bli kul att träffa henne.
Imorgon ska jag fira midsommar med familjen ute på Väddö, hos en av min mammas väninnor. Deras partyn blir alltid galna, vi får se hur jag klarar mig. Vi ska sova över där så vi kommer ha en egen stuga som jag kan låsa in mig i och se på film om det blir jobbigt. Känns tryggt att veta det. Heh.
På lördag åker vi hem på morgonen, resten av dagen har jag inget planerat. Leka?
På söndag åker jag till Sigrids landställe i Trosa (fniss). Ska bli jättemyysiiigt! Kommer hem på tisdag.
På onsdag har jag inget planerat, tänkte kanske att jag skulle packa då men det visade sig att vi åker till Dublin på Torsdag kväll, vid åtta. Så jag kan alltså packa min lilla, gröna resväska på Torsdag. Leka på onsdag?
Är i Dublin med far Tor-Sön. Efter det har jag inget planerat fram till den 8:e juli då bilresan mot Frankrike börjar. LEKAA??

Seså, barn. Var inte rädda för att be om en lekstund.

För övrigt så har jag kommit på att jag ibland ser ut som Bridget Jones-skådisen, från vissa vinklar. Intressant.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar