2009-06-17

Ensam och ont i halsen

Jag har så trååkigt. Finns det någon som vill leka med en stackars människa som har tillräckligt ont i halsen för att kalla det en ursäkt till att inte motionera, men inte tillräckligt för att vara sjuk och ligga hemma? Jag har glass, en katt som dreglar och ett charmigt, halvstökigt rum. Låter det lockande? Ring då. Jag utför INGA sexuella tjänster, möjligtvis en kram om du har tur, ditt pervo.

Igår var jag med Felicia på Nacka Forum. Hon skulle köpa massa grejer till sin Frankrike resa, jag skulle bara ha ett par jeansshorts som jag hittade. Har svårt för att hitta snygga shorts, mina ben är så.. jag vet inte. Tjocka? Kanske. De ser oftast knäppa ut på mig, i alla fall. Hittade ett par jättefina på H&M för 300:-. Lagom pris. Det var jättetrevligt att få vara med henne. Nästa gång ska vi ha filmkväll och se på den 5:e Harry Potter-filmen för den kom ingen av oss ihåg. Kommer bli mysigt.

Jag tror jag ska gå ut. Bara för att man borde det. Vetefan vad jag ska göra där. Sitta där, kisa (nej, inte kissa, knipa ihop ögonen som en kines) och se blek ut är väl en början. Adios.

/inkzor

1 kommentar:

  1. Hej!! Kan du snälla maila mig på gratistrix@yahoo.se??
    Vill fråga en grej!!

    SvaraRadera