2009-06-30

Om du orkar läsa trams

Idag fyller min mamma år, jag vet inte om jag får säga hur gammal hon blir för det kanske är lite känsligt. Men det börjar på fyrtio och slutar på sju. :):)
Hade inte bestämt något att göra idag för jag tänkte att mamma fyller år så då ska man vara hemma och mata henne med tårta, tydligen inte. Hon är sjuk så hon har ställt in sin festmiddag. Nu tycker hon att jag ska hitta på något annat på dagen idag eftersom hon är så tråkig. Så nu, kära barn, får ni väl föreslå något att göra för fantasi har jag inte. Jag har i och för sig massa människor att träffa så jag kan ju ringa någon.
Jag måste dessutom packa upp, och helst städa mitt rum. Ork? Nejfan. Jag vet inte. Bara så trött. Somnade sent igår för att det var så äckligt varmt, plus att jag hade växtvärk i benen. Vadfan ska JAG ha växtvärk för? Mina ben är typ två meter långa. Jag hatar växtvärk, gör så jävla ont. Störande ont. Man vill inte ligga still med benen.

Nu ska vi ta det här steg för steg. Först borde jag gå ner och äta frukost, sen borsta tänderna, duscha, sminka mig, döda en ekorre med en tesked, klä på mig. Sen kan jag kontakta folk medans jag packar upp min väska och snyggar till i rummet. BRA. Så. Jag borde röra på mig också med det låtsas vi inte om.
Tråkigt inlägg, förlåt. Smög till och med in en liten överraskning för att det skulle bli lite roligare men det gick nog inge bra. Förlåt igen, ska gå. Hejdå.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar