2009-08-18

Dag 2

Min klass verkar helskön, stämningen var jättebra så fort man kom in i klassrummet! Med hjälp av namnövningarna vi gjorde

*paus för att berömma Brad Pitts utseende* Ååååh, kollar på Möt Joe Black på trean, han var så fördjävla snygg i den filmen. Gaaalet, knaaasigt snygg! Fan nu blev det reklam, och fan hatar den där Apoliva-tjejen.

*fortsätter* kan jag nog med största säkerhet påstå att jag kan namnen på alla i min klass. Det finns dock 3 Jonathan, 2 Sar:or och två Lis:or. Gör det lite lättare.
Vi fick träffa kuratorn idag också, och vi gjorde några avslappningsövningar. Gud vad skönt det var med något så enkelt som att bara sätta sig ner och fokusera på sin andning, räkna sina andetag och vara närvarande i stunden. Känna hur benen känns mot stolen, fötterna mot marken, bröstkorgen som lyfts upp och ner av andningen.
Jag har börjat bli lite vinglig, bokstavligen. Jag har säkert en hjärntumör för det snurrar till i huvudet på mig ibland, inte tillräckligt för att tappa balansen. Det var lite snurrigt några dagar efter att vi åkte skärgårdsbåt, det händer något med vätskan inne i örsnäckan eller något. Man känner som att man är på en båt, och att det gungar av vågorna, men så öppnar man ögonen och man är hemma där allt står stilla.
Usch, hatar att jag är så hypokondrisk.
Ska kolla vidare på filmen nu.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar