2009-08-30

Antastat hår och utbrott på SVT

Jag har klippt mig. Kärringen antastade mitt hår. Frisyren blev helt okej, jag har klippt lugg igen, men efteråt hällde hon i så jävla mycket spray och volympulver som fick plats i min stackars kalufs. Mitt hår var så fett så det klibbade ihop i en enda stor, platt kaka på toppen av huvudet. När jag gick ut från salongen blåste min lugg upp av vinden, och sen fastnade den så. När jag försökte trycka ner den fastnade den på min panna, och resten av håret blev helt elektriskt och stod åt alla håll. I ren desperation gick jag in på Glitter och köpte en hårborste.. Jag behövde en ny ändå.
Egentligen ville jag spara ut mitt hår.. Efter den här klippningen tänker jag försöka. Jag måste försöka hålla ut när det blir sådär fult mellanlångt, inteee klippaa... Tar så lång tid för mig att få långt hår bara. Tror det här är det längsta jag haft:






















Igår var det fest hos Sonia. Jag började med att komma försent. Skulle döda en timme på stan efter att jag klippt mig, så jag drog till mamma på SVT. Tänkte hälsa på. Gick inte bra. Min mobil laddade ur så jag kunde inte ringa när jag kommit fram. Det är som värsta fängelset där, man kommer inte in utan kort och sånt. Lyckades bli insläppt i den publika ingången av någon som skulle in ändå. Ingen stod i cafét och det var helt tomt, så jag fick trycka i min laddare (som jag lyckligtvis hade med mig) i ett eluttag. Kunde därför ringa mamma så hon kom dit. Jag sa att jag inte hann stanna för att jag skulle träffa några jag skulle åka till Sonia med en kvart senare, så jag gick. När jag hade gått hundra meter kom jag på att jag glömt blommorna till Sonia inne på cafét, så mamma fick komma och öppna igen, jag hade redan damp och sen sa mamma att jag inte skulle hinna dit i tid varpå jag slängde blommorna i golvet och började böla. För sån är jag. Blev sen arg för att jag slängt blommorna i golvet, de var fina rosor från Karlaplan. (Fast Sonia dödade dem sen ändå för hon satte dem inte i vatten. *evileye*.) Fick skynda mig på en buss. Mötte kompisarna 10 min försent, och vi kom en halvtimme försent till festen. Men whatever, fint folk kommer sent. Festen var skitkul! Vi åt god mat, pratade, dansade och kastade Sonia i hennes iskalla pool. Mihihi. Jag sov över hos Sonia också, mys! Hon blev dock förkyld idag, misstänker att det var för det ofrivilliga badet..
Jag har ny träningvärk från fredagens idrottslektion. Så fort jag ska sätta ena benet över det andra när jag sitter ner, så gör det så jävla ont i innersida lår och på översidan av låret. Kan inte låta bli att ge ifrån mig ett "hhhuungg" och sedan använda händerna till att lyfta benet över det andra istället.
Nu måste jag städa mitt rum.. Uhuhuuu. Tur att jag bara ansvarar för mitt rum ändå, hade varit värre med en lägenhet.. Men det kommer väl sen. NJUT AV DEN FRIHET DU HAR, UNGJÄVEL.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar