2009-08-16

Inkzor visar sig från sin bästa sida

Okej, jag har inte bloggat på ett tag för jag har haft så jävla mycket att göra och mycket har hänt. Tänkte därför dela upp allt i två kategorier, bra och dåligt. Du kanske kommer märka att jag nu kommer beskriva de dåliga sakerna med mer intensitet och passion, men jag har PMS så håll käften.

Dåligt

- Jag har köpt nya Cheap Monday-jeans. Jag vet faktiskt att de töjer sig skitmycket så därför har jag nog köpt ett par som är lite för små, men vägrar erkänna misstaget. Får se om de töjer sig, jag hoppas det för just nu kan jag knappt andas och min mage ser ut som den utsatts för en strypsnara med alla röda märken.

- Jag har blivit förrådd. Min mamma är fucking Judas. Jag är arg, allt är förstört och komplicerat och jag önskar bara bort allt tjafs. Alltså, varför. ARGH. Hatar konstig stämning.

- Min bror beter sig som en avföringstäckt penis nu när hans flickvän är här, vilket gör mig lite mer ledsen än vanligt eftersom amerikan-tjejen pratar om hennes tre brorsor med värme. Den relationen har jag inte till min bror.

- Jag är skitstressad för imorgon börjar jag på Rytmus. Allt som kan gå fel finns i mitt huvud. Har valt ut två outfits som jag kan välja mellan, vet inte vilken jag ska ta. En är vit klänning, vita tights, jeansjacka, glatiatorsandaler. Andra är blommigt linne, röd kofta, pärlhalsband, stryparjeans och glatiatorsandaler. VÄLJ ÅT MIG NU.

- Jag har vikt-noja. Svårt att inte få det när jeansjävlarna sitter såhär tight. Ska fan ta av dom nu, ja det ska jag.

- Det var algblomning i sjön som Maja och jag skulle bada i idag, snusk. Gula prickar överallt.

- Amerikanarna åker hem, dom är snälla.

- Vi har en mini-fontän utanför mitt fönster, låter som en vattenkran/någon som pissar. Därför blir jag konstant kissnödig när jag ska försöka sova, kan inte stänga fönstret för det blir för varmt.

Orkar jag positivt? Lite kanske.

Bra

- Maja har varit här, det var jättemysigt att få träffa henne igen.

- Det var inte så dåligt i skärgården.

- Amerikanarna åker hem, dom är jobbiga.

- Träffade Sigrid och Krusefin idag och såg på The Fantasticks, som var bra! Tre av mina kompisar var med i den, kulkul. Kul att träffa kära vänner igen.

- Glass är gott, gräset är grönt, mina ben skakar och det kan nog kännas kul ibland för vissa, därför fick det vara med här.

Märkte ni hur jag improviserade på den sista? Det tog slut.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar