2009-08-28

Efterlängtad helg

Jag är helt slut. Började dagen med en konditions-krävande idrottslektion klockan åtta imorse, för att sedan bara fortsätta och fortsätta fram till tre. Min tidiga dag, fast det gör ingen skillnad för jag började ju astidigt ändå. Lika trött som vanligt.
Ikväll ska jag vara hemma. Jag har tilldelat mig själv utegångsförbud. Jag ska städa mitt rum, fixa naglarna, skriva en "Hej behöver du en barnvakt eller någon som går ut med din hund jag kan"-lapp som jag ska sätta upp i området, gå med i grön ungdom och jag tänkte även hinna med att vila lite. Kanske. Hoppas jag.
Imorgon har jag en klipptid, äntligen. Mitt hår är så fult just nu. Platt och sådär mellanlångt som inte är en speciell längd egentligen. Imorgon blir det även fest hos Sonia för hela slanten, ska bli grymt kul ju. Jag kanske drar till Amandas fest lite senare, beror på hur länge Sonias ska hålla på.
På söndag blir det fika med Ekliden-gänget. Underbara barn.

Idag har Gurli namnsdag. Grattis Gurli..!
Vemfan heter Gurli? Kom hit så får du smisk. Fy.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar