2009-08-23

"EN HELT NY VÄÄÄÄRLD!!!"

Jag har varit i Nacka Forum idag med mor, vi köpte världens finaste skor till mig. De ser ut att tillhöra Pippi Långstrump.. typ.
Sen åkte jag in till stan och fikade med Thandi, som är cool och väldigt tålig. Beundransvärt, faktiskt.
Påvägen hem fick jag lust att slå några ungdomar som satt och spelade en massa disneylåtar via en killes iPod med högtalare. Så_fucking_irritating. De hade värsta allsången och kunde fan alla texter utantill. Sen kom lite låtar från Kristina från Duvemåla också. Fags. Jag satt och höll hårt i min bok med båda händerna så att ingen skulle få för sig att slita sig loss och ta tag i deras jävla musikanläggning och slänga ut den genom fönstret. Det blev liksom lite för mycket efter att de sjungit igenom djungelboken, lilla sjöjungfrun och alladin med deras småfalska stämmor.
Sen blev det jobbigt igen.
Imorgon ska jag till skolan, fan vad kul det ska bli att ha lite grejer att göra och umgås med roliga människor.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar