2009-08-19

Ruinerad och tjock

Imorgon börjar skolan på riktigt, efter schemat och allt. Mitt schema kan, som sagt, dö. Titta här, bara. Uppe till vänster kan man ändra till andra elevers schema, och om man kollar på andra i min klass ser man att ingen har ett lika dåligt schema som jag. Varför?
Idag har vi gjort lite olika saker med klassen. Vi gick runt i Sickla på "rundvandring", sen gjorde vi en mattediagnos som gick åt helvettilainen för min del. Gick runt i Sickla på lunchen sen, köpte en jättefin liten kalender! Liten, med bra uppslagsformat och så. I fell in love. Upptäckte till min förfäran att de har Monki i Sickla, så jag kommer att bli ruinerad. Dessutom så har caféet på skolan världens godaste kladdkaka = ruinerad OCH tjock.
Jag älskar Jokks lingondryck, måste bara säga det. It's a little piece of heaven.
Nu ska jag för en gångs skull gå och lägga mig i anständig tid, jag är helt slut. Läsa lite först dock. Puss på näsan.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar