2009-08-16

Lite senare

Okej, någon timme senare sitter jag nu här och gråter eftersom jag inte kan hitta mitt läppbalsam och mina läppar tar livet av mig.
Har skjutit upp mig själv hela veckan eftersom jag varit invaderad av människor, eller jag har väl rättare sagt gjort det i två veckor. Det blir chock-artat att vara ensam. Till exempel så upptäcker man att man faktiskt är ensam egentligen, man har bara sig själv och ingen såndär "speciell person". Jag skulle kunna nöja mig med en ganska ospeciell person, faktiskt. Brukar inte tycka om speciella personer ändå.

Börjar typ bryta ihop lite smått inför skolstarten imorgon. Har inte packat väskan, och inte heller köpt någon bra pärm, anteckningsbok, nytt pennskrin, ny almanacka eller något sånt. Jag har inga pengar kom jag på nu, way to go. Fan också. Naglarna är fortfarande ofixade.
Måste sova. Kan fan inte tänka. Kör en Elliot; "Frick, frick frick!! DOUBLE FRICK!!"

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar