2009-08-12

Man SKA äta kött

Amerikanarna har lagat en vegetarisk middag och jag vill_inte_äta det. Jag vill inte heller säga att jag inte gillar't för de har verkligen slitit jättehårt och gjort jättefint. Vad gör man? Jo, man stänger in sig på sitt rum och skriver ett blogginlägg om det för att fördriva tiden. Kanske ska säga att jag är allergisk mot lök? För det är jag ju, i princip. Lök är djävulens påfund. Jag förstår inte varför man ska äta det. Den vill inte bli uppäten heller. När man skalar den så sprutar den ut gaser som gör att ögonen börjar svida och tåra sig, som en försvarsmekanism. Fingrarna luktar piss också.
Låt lökjäveln vara då, förihelvete. Det är vad jag tycker. Få dina C-vitaminer genom brustabletter istället, som Gud har konstruerat det. Eller.. frukt.
Imorgon förvisas jag ut i den svenska skärgården, till Finnhamn. Förstår inte vad det ska vara bra för.

/inkzor

3 kommentarer:

  1. Säg vad du vill om lök, men sour cream/onion chips är underbara!!!

    Hahaha. Finnhamn. Finne.
    FINNAAAAAR!!!!11

    Puss/Sonia

    SvaraRadera
  2. Ah, det är sant iofs..

    Haha ><

    <33

    SvaraRadera