2009-08-11

Inkzor goes American

Idag var jag inne i stan och såg Brüno med Rikard. Det var väl.. kul. Haha. Alltså, filmen är ju helt sjuk. När man tror att gränsen är nådd så går de över den igen, helt galet.
På bussen hem satte sig en business-kille bredvid mig. Han hade kostym på sig, svart, bakåtslickat hår och och en sån där fin portfölj som säkert hade en massa viktiga papper i sig. Vad som fick mig att börja fnissa var musiken han spelade på sin iPod, som t. ex Natalie av Idol-Danny. Hahahaha. Tönt.
Våra gäster är så sjukt aktiva, bara idag har de varit inne i stan och gått en massa, sedan tog de en cykeltur i regnet och nu är de ute på en kvällspromenad trots att de är helt jet-lagade. Jag får mindervärdeskomplex, förfan, blekfet nörd som jag är. Jag har inte tränat på skitlänge, och jag antar att dagens löptur från busshållplatsen och hem i störtregnet inte räknas.
Min engelska låter som porlande vatten i en liten bäck, btw. Har, i princip, pratat engelska hela sommaren med olika människor på resan och så. Både brittisk och amerikansk. Skitkul är det också.
Måste till säng. Nu.

(Jag förstår inte vad du vill.)

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar