2011-08-06

Dicks

ALLTSÅ. Jag har sån jävla grovångest när det gäller tjejmilen! Den ska springas den 3:e September, med min mor, och mitt rekord är fanimej bara 7 kilometer. Det sprang jag i USA. Det var ungefär fyra veckor sedan. Just nu har min hals en mil slem som inneboende, men det hjälper ju inte mig. På tisdag ska jag vara tillräckligt frisk för att springa. Jag måste springa en mil åtminstone tre gånger innan loppet går av stapeln, och däremellan springa kortare distanser. Två gånger i veckan ska jag springa. Minst. Jag vill inte bara klara det, jag vill göra det så bra jag orkar! Helst ska det ta 1 timme och tio minuter.

De här brudarna ser ju ut att ha dicks!
Vad är det jag ger mig in på!?

/inkzor

1 kommentar:

  1. Vi kan gå fina långpromenader i London också!!!
    Är ju liksom också lite träning, hehe

    SvaraRadera