2011-08-25

Und so weiter


Imorgon drar jag till Strömstad, till min morbror med familj. And we will have a lovely time för min pappa fyller år imorgon!

Idag har jag varit ledig från skolan. Jag har haft så lite att göra att jag legat och brottats på golvet med min hund, samtidigt som jag kommenterat matchen med rösten från en äldre brittisk herre av högre klass.

"Oh dear, you stand no chance. You simply must surrender. Otherwise you will lose all your pride. Admit defeat now and leave gracefully. Maybe I will give you this toy then out of sheer pity. You could just hold on to it forever. Imagine that, my boy! How lovely that must be."

osv. Allt detta medan jag rullat runt med stjärten i vädret och en galen hund mellan benen. Den ni. Stjärt i vädret samtidigt som man har hunden mellan benen. Kände för att repetera det för att ni ska förstå den nivån på kroppsställningar som jag hade. Makalöst.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar