2011-08-11

Ett hurtigt inlägg som du inte vill läsa

Idag har jag varit på banken vid Karlaplan med mamma och pappa, ätit chèvretoast-lunch precis bredvid på ett jättemysigt ställe, sedan strosat runt en stund på fältöversten med pappa i väntan på att maten skulle smälta, varpå vi drog och bytte om vid Kampementsbadet och sedan sprang runt där på hhhrrrmmmm... Vad det nu heter. Förbi Gärdet, Sjöhistoriska och Etnografiska muséet, roddsällskapet, djurgårdsbrunnskanalen, upp och runt genom skogen och tillbaka.. 7 km!!! Och det gick bra! Trots att jag inte sprungit på 4 veckor. Milen känns inte långt borta. Jag är så taggad!

Efter det satt mamma och jag i kö hem, sen gjorde vi en strålande vegetarisk middag i form av spenatplättar med rivna morötter, fetaost och 5 sorters sylt.

Just nu försöker jag få ordning på min anteckningsbok, fast jag ska nog skita i det och duscha istället. Det finns så mycket adresser överallt att jag blir snurrig.

Så. Nu har du läst det i alla fall. Jaha. Stackars dig.

/inkzor

2 kommentarer: