2011-08-24

She believed she could so she did

Ska det alltid vara så att det kommer problem? Att så fort man känner sig befriad från ett gammalt spöke så kommer ett nytt, så fort man passerar ett hinder kommer nästa. Ska man kalla det att leva? Att man skapar problem som man löser och sedan skaffar sig nya för att man lever. Och sen bli helt sjukt euforiskt för att man klarar det. Man klarar det. Och jag har en höst framför mig som jag inte tror att jag kommer klara. Vem ska tro på mig om inte jag gör det? Vad är det jag måste göra och vad är det jag vill? Är inte det jag vill viktigare än det jag måste? Ska jag gå in i väggen redan nu innan jag ens har börjat?

Jag har bara så mycket jag vill göra och det som stressar mig är att jag inte har tillräckligt med tid. Som om allt kommer att försvinna inom ett år. Alla vänner, möjligheter och planer. Det är så stressande.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar