2011-08-29

Eeet iiiet.


Jag har bytt från pärlörhängen till guldörhängen. Har inte bytt standardörhängen på år, men nu har jag gjort det. Får se hur länge det håller. Enda skillnaden är att kulan inte är gjort av pärla utan av guld. Man ba WOW MANNEN PLIS CHILLA SVETTIGT OKEJ.

Idag har jag även hunnit med till att tacka nej till två studentskiveinbjudningar på facebook. Känns fortfarande fint att vara en 94a bland alla 93or. Helt seriöst. Det är bullshit.

Jag har också insett att jag tappat bort mitt block som är lika stort som ett A4-papper med massa flikar och tungt och stort och man borde inte kunna tappa bort det men jag har gjort det redan innan jag hunnit använda det så fan ta allt ät Alice i Underlandets bajs.

Dagens favoritsak: Presentrosetter. Ni förstår nog inte min inre lycka när jag ser en sån här. Barndomstrauma på hög nivå?


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar